Zoek hotels

Bestemming


Check-in datum


calendar

Check-out datum


calendar



Top bestemmingen

Handige Links

Overzicht

Foto's

Hoe te reserveren of annuleren

Inntel Hotels Amsterdam Centre Vanaf EUR 90.25,-


Nieuwezijdskolk 19 1012 PV, Amsterdam, Netherlands

Korte Beschrijving

No hotel photo available Het Golden Tulip Amsterdam Centre ligt op een ideale locatie in het centrum van Amsterdam. Het treinstation ligt op slechts 5 minuten van het hotel. De luxe kamers en de rustige ligging aan een verkeersvrij plein garanderen een aangenaam, ontspannen verblijf.

De kamers zijn voorzien van airconditioning en zijn modern en warm ingericht. Ze hebben een luxe eigen badkamer met een bad, regelbare temperatuur en koffie- en theefaciliteiten.

Begin uw dag met een goed ontbijt in het zonnige serrerestaurant. Geniet van fruit, eieren, gerookte zalm en verschillende broodjes. U kunt zelfs een glas champagne krijgen. Op verzoek kunnen wij uw ontbijt op bed serveren. Heeft u 's ochtends geen tijd om te ontbijten? Het hotel kan dan een ontbijtpakket om mee te nemen voor u maken.

Het diner wordt geserveerd in het naburige restaurant Humprey's. U kunt de kosten voor de maaltijd laten bijschrijven op uw hotelrekening. Sluit de dag aangenaam af met een drankje in de lounge bij de hotelbar.

Het Golden Tulip Amsterdam Centre ligt in het historische hart van de stad. Op loopafstand vindt u winkelstraten, musea en historische bezienswaardigheden. In de directe omgeving van het hotel zijn veel restaurants en karakteristieke Amsterdamse cafés.

Aantal kamers: 239.

Beschikbaarheid

Aanvullende informatie

Hotel transfers
Voor goedkope transfers van en naar het hotel, kijk op Taxi2Hotel
Hotelinformatie
Welkom bij het Golden Tulip Amsterdam Center- een unieke locatie!

Dit stijlvolle hotel biedt 239 comfortabele, moderne kamers en drie vergadersuites die zeer geschikt zijn voor kleine vergaderingen.

Wilt u Amsterdam per scooter ontdekken? Huur dan een scooter bij de receptiebalie.
Kamerinformatie
De oppervlakte en het voorzieningenaanbod in de kamers hangen af van het kamertype dat u kiest. Alle kamers hebben echter klimaatbeheersing en zijn voorzien van alle gebruikelijke moderne voorzieningen.

Wilt u uzelf of uw gast verwennen met nog meer comfort?
De Executive kamer biedt, afgezien van alles waar alle andere kamers over beschikken, ook nog allerlei extra voorzieningen en aan elk detail is aandacht besteed.
Eten en Drinken
Begin uw dag met een goed ontbijt in ons zonnige restaurant. U heeft een grote keuze aan vers fruit, een heerlijk gekookt ei en verscheidene soorten brood. Wij kunnen ook een overheerlijk ontbijt op bed voor u verzorgen.

Geen tijd voor een uitgebreid ontbijt? Wij kunnen u toch uw dag goed laten beginnen met ons 'Ontbijt om Mee te Nemen'!

Het diner wordt opgediend in het restaurant van onze buren: "Humphrey's"; de kosten hiervan kunnen op uw hotelrekening worden bijgeschreven. In de directe omgeving van het hotel zijn vele restaurants, Grand Café's en typische Amsterdamse pubs/bars waar u ook kunt genieten van een plezierig diner.

Een slaapmutsje in de hotelbar lounge is de perfecte manier om uw dag te besluiten!
De omgeving
Wist u dat u het kleinste huis ter wereld in Amsterdam staat? Of dat een mysterieuze artiest bronzen beeldhouwwerken in de stad plaatst midden in de nacht?
En dat de langste pijp van de hele wereld in het Pijpenkabinet te vinden is? Er is geen andere stad ter wereld die zo veel te bieden heeft per vierkante meter, en al deze interessante plekken zijn op loopafstand van het hotel!
Reisinformatie
Parkeren:
Beveiligde parkeergarage (De Kolk) onder het hotel, hotelgasten ontvangen 25% korting

Vanaf Schiphol:
U kunt gebruik maken van de Connexxion Schiphol Hotel Service, halte Holiday Inn Crown Plaza (hotel om de hoek, of een taxi nemen die u voor de deur afzet).
Taxi vanaf Schiphol: ca. EUR 35
De trein brengt u in 20 minuten van de luchthaven naar Amsterdam Centraal Station.

Vanaf Amsterdam Centraal Station:
In vijf minuten bent u te voet bij het hotel. Ook kunt u een taxi nemen (ca. EUR 5) of de tram gebruiken: lijn 1, 2, 5, 13 en 17 stoppen naast het hotel, halte Nieuwezijds Kolk.
Belangrijke informatie
U kunt parkeren in de openbare parkeergarage De Kolk. Bij het uitchecken ontvangt u een korting van 25%.

Regels van het hotel

Kinderen en extra bedden
Maximaal 1 kind op de kamer van de ouders.
Kosten kinderen:
0-4 jaar: gratis logies en ontbijt
5-12 jaar: 50% per kind per nacht en 50% korting op het ontbijt

Extra kinderbedje: gratis
Extra bed op de kamer: EUR 50,00 per bed

Mogelijkheid van verblijf kinderen op de kamer van de ouders op basis van beschikbaarheid.

Let op: Deze prijzen zijn niet automatisch berekend in de totale kosten zoals staat vermeld in uw bevestiging.
Uitsluitend mogelijk voor het kamertype: Deluxe (standaard)
Annuleringsvoorwaarden
Annuleringsvoorwaarden : Bij annulering tot 1 dag vóór de aankomstdatum
worden geen kosten in rekening gebracht.
Bij annulering daarna of indien u niet komt opdagen (no-show) wordt de eerste overnachting in rekening gebracht.

Kinderen en extra bedden: Alle kinderen zijn welkom.
Alle kinderen tot 4 jaar oud verblijven gratis in het hotel, wanneer er gebruik wordt gemaakt van de reeds aanwezige bedden.
Alle kinderen tot 2 jaar oud verblijven gratis in het hotel, babybedjes inbegrepen.
Alle oudere kinderen of volwassenen betalen EUR 50,00 per persoon per nacht extra bedden inbegrepen.
Maximumaantal extra bedden/babybedjes in een kamer: 1.

Aanbetalingsbeleid: er wordt geen aanbetaling in rekening gebracht.

BTW en stads-/toeristenbelasting: BTW is inbegrepen.
Servicekosten zijn inbegrepen.
5 % stads-/toeristenbelasting per kamer per nacht niet inbegrepen.

Internet: Draadloos internet is beschikbaar in het gehele hotel (gratis).

Maaltijden: Ontbijtbuffet kost EUR 20,00 per persoon.

Parkeren: Betaald openbaar parkeren is mogelijk op een nabijgelegen locatie en er zullen extra kosten in rekening worden gebracht.

Huisdieren: Huisdieren zijn toegestaan (mogelijk tegen betaling).


Het hotel behoudt zich het recht voor uw creditcard op geldigheid te controleren.
Check-in
15:00 uur.
Check-out
12:00 uur.